Podjetje Sconto d.o.o. Mlakarjeva ulica 76, Šenčur je bilo vpisano v sodni register 9. maja leta 1991. Podjetje od vsega začetka tudi aktivno posluje. Trenutno je zaposlenih 8 delavcev, poslovne knjige pa se vodijo za okrog 90 podjetij in samostojnih podjetnikov. Srečujemo se z veliko različnimi dejavnostmi, ki se pojavljajo na trgu, zato nam znanja in izkušenj ne primanjkuje.
 
Smo podjetje, v katerem je znanje na prvem mestu. Zavedamo se, da je naše delo izrednega pomena za davčnega zavezanca in državo. Vedno delamo v korist naše stranke, vendar ne kršimo zakonodajnih določil. Zavedamo se, da so naše stranke za nas pomembne, zato smo do njih vedno prijazni, uslužni, korektni in vedno iščemo zakonske možnosti v korist svojega naročnika. Vemo, da je prava izbira računovodskega servisa za davčnega zavezanca izrednega pomena, saj računovodja lahko v veliki meri pomaga podjetju pri razvoju, kajti hitre in kvalitetne računovodske informacije vplivajo na pravilno poslovno odločitev.
 
V našem podjetju se zavedamo pomembnosti in odgovornosti tega poklica, zato se ga lotevamo z izredno odgovornostjo, natančnostjo, doslednostjo in znanjem. Zdi se nam pomembno tudi to, da vzpostavimo medsebojno zaupanje, da smo do stranke uslužni, vljudni in prijazni. Zavedamo se, da je dober odnos, tudi osebni, med našim naročnikom in nami osnovni pogoj za medsebojni uspeh.
 
V našem podjetju smo kvalitetni zato ker:
 
    • smo dovolj velik servis, ki lahko zagotavlja hitre in kvalitetne storitve,
    • imamo strokoven in  z znanjem dobro podkovan kader, ki je vedno na voljo svojim strankam,
    • nudimo storitve z računovodskega, davčnega, delovno pravnega , poslovnega področja,
    • nudimo hitre in učinkovite storitve,
    • imamo posebna znanja, katerih naročnik v svojem podjetju nima,
    • konkurenčne cene,
    • on line poslovanje
    • dobro ime na področju računovodske stroke,
    • zavarovanje odgovornosti pri zavarovalnici,
    • ponudba številnih raznolikih storitev,
    • dovolj velik servis, da se lahko spopade z vsemi nepredvidljivimi zadevami,
    • dobro poznavanje računovodskih in davčnih predpisov,
    • sprotno seznanjanje naročnika z rezultati poslovanja,
    • nenehno izobraževanje zaposlenih,
    • izdelava poslovnih in drugih poročil,
    • sodelovanje s strokovnjaki s področja računovodstva, davkov, financ, delovnega prava in drugih področij,
    • sodelovanje z GZS, s poslovnimi bankami in drugimi inštitucijami
 
Vemo tudi to, da so naši naročniki z nami zadovoljni, na to pa kaže dejstvo, da poslovne knjige vodimo za okrog 90 podjetij in smo med večjimi računovodskimi hišami v Sloveniji. Stranke, ki nam zaupajo vodenje poslovnih knjig ostajajo, kajti velika večina jih je pri nas od začetka svojega poslovanja, najdaljšo dobo imajo tisti, ki so pri nas že celih 20 let.  Vsa ta dejstva nas osrečujejo in vlivajo ponos, istočasno pa je to motiv za še boljše, bolj kakovostno in odgovorno delo.
 
Ker za sebe in naše stranke želimo vedno več, več strokovnega znanja, boljše in kvalitetnejše storitve, smo  v ta namen  začeli sodelovati s strokovnjaki z raznih področij, tako da imajo naše  stranke pri nas vso podporo na računovodskih, davčnih, delovnopravnih, kapitalskih, zavarovalniških, poslovnih področjih, s katerimi se pri svojih dejavnostih dnevno srečujejo.
 
V letu 2004 smo postali člani franšizne skupine Simič-partnerji, ki trenutno združuje okrog 12 računovodskih servisov  iz cele Slovenije, in za področje Gorenjske so franšizo dodelili našemu podjetju. To članstvo je za nas pomembno, kajti svojim strankam na ta način lahko nudimo celovite, pravočasne in kvaliteten informacije s področja računovodstva in davkov. V franšizni skupini tečejo interna izobraževanja iz računovodskega in davčnega področja, tako da nenehno  pridobivamo ogromno dodatnega znanja, ki ga v naši stroki ni nikoli dovolj.
 
Naše podjetje sodeluje tudi z notarskimi in odvetniškimi pisarnami in tudi s tem pripomoremo svojim strankam, da lažje in enostavneje opravijo tovrstne storitve.
 
Sodelujemo tudi  z nekaterimi poslovnimi bankami, saj se zavedamo, da je povezovanje z banko pomembno za naše stranke tako s področja pridobivanja bančnih informacij, kot tudi neposredno sodelovanje banke in računovodskega servisa, kajti s tem smo naši stranki v veliko pomoč, saj ji prihranimo čas in  stroške pri pridobivanju kreditov in vseh drugih poslih z banko.
 
Glede na vsa navedena dejstva, imamo moralno obvezo do naših strank, da jim na vseh teh področjih stojimo ob strani in jim po naših najboljših močeh pomagamo.
 
V upanju, da se boste za naše podjetje odločili tudi vi, vas lepo pozdravljamo.
 
KOLEKTIV PODJETJA
SCONTO