S 1. januarjem 2016 je Zakon o davčnem postopku uvedel nov, sodobnejši način vročanja dokumentov davčnim zavezancem. Vročanje se izvaja preko informacijskega sistema Finančne uprave portala eDavki, ki se sedaj glede komuniciranja med zavezanci in Finančno upravo uporablja v obe smeri – za vlaganje davčnih obračunov ter drugih vlog zavezancev in za vročanje dokumentov.
Finančna uprava Republike Slovenije nadaljuje s postopki informatizacije poslovanja, zato je pripravila v portalu eDavki nov obrazec Vročanje-PE (Vloga za določitev in preklic pooblaščenca za vročanje). Omenjeni obrazec je mogoče vložiti tudi v papirnati obliki. Z novim obrazcem si zavezanec določi pooblaščenca za vročanje na različnih nivojih (od splošnega pooblaščenca za vročanje do pooblaščenca za vročanje za posamezno zadevo). Vsi dokumenti se namesto zavezancu vročajo njegovemu pooblaščencu za vročanje. Tehnični način vročanja dokumentov pooblaščencu (tj. v papirni obliki prek pošte ali v elektronski obliki prek portala eDavki), je isti kot velja za pooblastitelja. Če je pooblastitelj del sistema eVročanje, bo davčni organ dokument, ki ga mora vročiti njegovemu pooblaščencu, odložil v portal eDavki, kjer ga bo pooblaščenec z uporabo digitalnega potrdila prevzel. In obratno, če je pooblastitelj fizična oseba, ki ni del sistema eVročanja, bo davčni organ dokument vročal pooblaščencu v papirni obliki prek pošte.